Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

*4th of July by Victoria Beckham*


Σάλος έχει ξεσπάσει στο εξωτερικό και ειδικά στα βρετανικά σκανδαλοθηρικά με την είδηση ότι η Victoria Beckham θα γεννήσει στις 4 Ιουλίου (εδώ μετά βίας κατάλαβαν οτι είναι εγκυος)! Η Posh Girl φαίνεται θα τιμήσει δεόντως την «γη της επαγγελίας»,το Los Angeles, όπου και διαμένει τα τελευταία 5 χρόνια! H 4η Ιουλίου(Μέρα Αμερικάνικης Ανεξαρτησίας) είναι για τους Αμερικάνους ότι για εμάς ας πούμε…η 28η Οκτωβρίου ή 25η Μαρτίου ,! Καλά εκεί καμία σχέση οι εορτασμοί της Αμερικής με τους δικούς μας! Εμείς απλά είμαστε πολύ πίσω και κλασικά τρώμε την σκόνη τους  :P ! Εντωμεταξύ, εγώ πάλι, όποτε σκέφτομαι 4η Ιουλίου ή μου έρχεται στο μυαλό το επεισόδιο του Sex and the City , όπου η κοριτσοπαρέα πήγε να το γλεντήσει με τους χιλιάδες ναύτες και τα βεγγαλικά στη Νέα  Υόρκη ή το τραγούδι της Katy Perry Firework!!! Τελικά η φαντασία μου οργιάζει, αλλιώς δεν εξηγείται! Πάντως, η Victoria , θέλω να πιστεύω , ότι αν γεννήσει τη μικρή τότε , θα την βάλει Julia(στοίχημα κιόλας, είμαι η πρώτη που το σκέφτηκα! χαχα)! Δε ξέρω αλλά κάτι μου λέει ότι θα το κάνει! Εδώ ονόμασε τα παiδιά της Brooklyn, Romeo και Cruz προς τιμή των πόλεων που τα συνέλαβε σε αυτό θα κολλήσει??? Γεια σου θέα Vic! (Αλήθεια, τι τρώς για να μη φαίνεσαι «καθόλου» έγκυος????)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου