Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Apivita Cleansing Γαλάκτωμα & Τονωτική Λοσιόν.



Τα σημερινά μου αποκτήματα είναι από την αγαπημένη σειρά Cleansing της ΑPIVITA.Πρόκειται για το γαλάκτωμα καθαρισμού 3 σε 1 και την τονωτική λοσίον με μέλι και πορτοκάλι για κανονικές/ξηρές επιδερμίδες.Αν θυμάμαι καλά τα είχα πρωτοδοκιμάσει τον Δεκέμβρη, όπου ήταν δώρο σε κάποιο περιοδικό που είχα αγοράσει .Είχα μείνει πολύ ευχαριστημένη από τότε και έτσι μπήκα στη διαδικάσία να τα αγοράσω τώρα που μου τελειώσαν τα υπόλοιπα που είχα ως αποθέματα! Ας τα πάρω με τη σειρά όμως, για να σας πω τις εντυπώσεις μου ξεχωριστά!

Apivita Cleansing Γαλάκτωμα 3 σε 1 για πρόσωπο & μάτια με χαμομήλι & μέλι 250ml  : Γαλάκτωμα για πρόσωπο και μάτια με χαμομήλι και μέλι 3 σε 1: καθαρισμός - τόνωση - ντεμακιγιάζ.

 Την πρώτη φόρα που το χρησιμοποίησα ήταν για το ντεμακιγιάζ μου.Με την πρώτη χρήση  έβγαλε κάθε ίχνος μακιγιάζ και mascaras που είχα στο πρόσωπό μου. Είχα μείνει άναυδη με το αποτέλεσμα.Να φανταστείτε θυμάμαι ότι είχα επικοινωνήσει με τη φίλη μου τη Βάσω εκείνο το βράδυ (2¨30-3 τα χαράματα)  για να της  πω πόσο καλή και τρομερή δουλειά κάνει!!!Με λίγα και απλά λόγια: Καθαρίζει την επιδερμίδα, απομακρύνει ρύπους από πρόσωπο και μάτια, ενυδατώνει, χαρίζει απαλότητα, προσφέρει ήπια αντισηπτική και αντιοξειδωτική δράση, προστατεύει από ερεθισμούς και ξεκουράζει ενώ καταπραΰνει την ευαίσθητη περιοχή των ματιών. Ας μη ξεχνάμε όμως και τα συστατικά της : Το μέλι ενυδατώνει και θρέφει το δέρμα.Tο χαμομήλι και η λεβάντα καταπραΰνει την επιδερμίδα και την προστατεύουν από ερεθισμούς.Η πρόπολη προσφέρει ήπια αντισηπτική και αντιοξειδωτική δράση. Το συγκεκριμένο προϊόν είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους επιδερμίδας χωρίς να περιέχει Parabens, σιλικόνες και προπυλενογλυκόλη.Προσωπικά, πιστεύω ότι είναι ένα προϊόν που δε πρέπει να λείπει από το νεσεσέρ σας. Τιμή : 13,30

Apivita Τονωτική Λοσιόν για Κανονικό / Ξηρό Δέρμα 200ml : Αφαιρεί τη βρωμιά και ό,τι υπολείμματα υπάρχουν χωρίς να ξηρένει την επιδερμίδα.


 Πρόκειται για ένα πάρα πολύ καλό προϊόν και το αποτέλεσμά του με χαροποιεί ιδιαιτέρως. Περίμενα ότι θα ήταν σα τα προηγούμενα που είχα αλλά έπεσα έξω. Το πρόσωπο μετά τη χρήση της λοσιόν είναι τόσο "ζωντανό" , εναδατωμένο και αναζωογονημένο.Ωστόσο μη ξεχνάτε ότι έχει προηγηθεί και μια διεργασία του παραπάνω γαλακτώματος.Η λειτουργία του για την επιδερμίδα μου είναι σωστή χωρίς να μου αφήνει κάποιο πρόβλημα ξηροδερμίας και ατονίας.Βέβαια το δέρμα μου είναι κανονικό  και αυτό ίσως να είναι ένα αβαντάζ. Τα συστατικά του είναι :   Μέλι το οποίο ενυδατώνει και τρέφει το δέρμα, αμύγδαλο και το ελαιόλαδο ενυδατώνει και μαλακώνει το δέρμα, το Αιθέριο έλαιο τόνους του δέρματος το οποίο προσφέρει  λάμψη.Τέλος η λεβάντα, νερολί και γεράνι αιθέρια έλαια  που καταπραΰνουν, αναζωογονούν και ενυδατώνουν το δέρμα.Κι αυτό όπως και όλα τα προϊόντα της εταιρίας είναι χωρίς SLES & SLS, PARABENS, SILICONE, PROPYLENE GLYCOL, ΜINERAL OIL. Τιμή : 13,30


Το μόνο αξιοπερίεργο στην υπόθεση είναι ότι το γαλάκτωμα περιέχει τη λειτουργία της τόνωσης που λες ότι "οκ δε χρειάζομαι κάποιου είδους λοσιόν στο τέλος αφού υπάρχει στο γαλάκτωμα".Τι να σας πω...εγώ έχω δοκιμάσει και με τους 2 τρόπους(+ - λοσιόν στο τέλος)  και έχω μείνει ευχαριστημένη και με τα 2 αποτελέσματα.Στο χέρι σας είναι και στο τι χρειάζεται η επιδερμίδα σας.Εμένα χρειάστηκε περισσότερη ενυδάτωση λόγω χειμώνα και έτσι προτιμώ την extra λοσιόν μαζί προς το παρών! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου