Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

My beloved perfumes!

Coco Chanel Mademoiselle : Το αγαπημένο μου άρωμα εδώ και 7 χρόνια, δε θα μπορούσε να  ήταν άλλο από της Coco Chanel Mademoiselle! Διαχρονική αξία!Δε θα ξεχάσω πότε , όταν ήμουν φοιτήτρια στα Γιάννενα 1ο έτος-2006-,  φορούσα κλασικά το άρωμα, είχα μπεi στο αστικό και άρχισαν όλες οι κοπέλες που καθόταν δίπλα μου να λένε "Μα τι μυρίζει έτσι?" και σε κάποια στιγμή γύρισε η διπλανή μου με περίεργο ύφος και μου λέει "Εσύ μυριζείς έτσι!Τι άρωμα είναι,λέγε μας έχει φάει τυ μύτη η γαμάτη μυρωδιά του?" και της είπα "Coco, τι άλλο?" και άρχισαν τότε όλες να λένε "Ε πες έτσι κοπελιά!!! ".
Απίστευτη διάρκεια εως 48 ώρες!Δε κάνω πλάκα! Αφού έκανα μπάνιο και μύριζα πάλι!




Η small edition του αρώματος μου!!!Το καλύτερο κομμάτι που κρύβω πάντα στην τσάντα μου!!! Μικρό και θαυματουργό! "Η Coco σε "κραγιόν"!!!"  -Ατάκα φίλης μου όταν την είχε πρωτοδεί -
Η πιο γουστουριόζικη συσκευασία που έχω βρει σε άρωμα!





Chance by Chanel : Καλοκαίρι 2007....Είχα γυρίσει από τα Γιάννενα για τις καλοκαιρινές μου διακοπές στην Ξάνθη! Δεν υπήρχε αγόρι γνωστός και φίλος μου, δε κάνω πλάκα στο σταυρό που σας κάνω, που να μη ρώτησε τι κολώνια φοράω και ότι μύριζει απίστευτα!!!Τα κορίτσια όχι τόσο..αλλά τα αγόρια πολλές φορές ερχόταν και με μύριζαν! :)
Κορίτσια "βουρρρρρ" στο συγκεκριμένο κομμάτι!!!Κάνει θαύματα! ! ! :)



I Love Love by Moscino :  Η κολώνια που θα αγαπώ πάντα γιατί έχει συναισθηματική αξία!!! Μου την είχε πάρει δώρο ο μπαμπάς μου όταν είχε πάει στην Γερμανία και ήταν το πρώτο εφηβικό δώρο του για εμένα! Τη φορούσα 3 χρόνια στο Λύκειο!  :) 
Ps : Πάντα κοιτάζω αν την έχουν βγάλει σε προσφορά για να την αγοράσω... 
Ενδόμυχα θέλω να ξαναθυμηθώ τη μυρωδιά μου από τις πιο γλυκές μου αναμνήσεις!!!



Chloé L’Eau de Chloé : Το νέο μου απόκτημα!!! Την είχα σε sample και τώρα στην real xl μορφή της! Ένα δροσιστικό άρωμα που δε ξέρω πως να το χαρακτηρίσω!! Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι μου αρέσουν oι juice μυρωδιές!
Και "ΝΑΙΙΙΙΙ" πάλι με ρωτάνε τι άρωμα φοράω εκτός τη φιλενάδα μου τη Σόνια που τις αρέσουν τα γλυκά αρώματα! hahaha







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου