Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Back to back!



Hey'all and hello Spring!

Sorry for being late but now i am back!
Ouff....Σα να πέρασει αρκετός καιρός μου φαίνεται ή εγώ κάνω λάθος? Συγνώμη για την αργοπορία μου αλλά είχα πολλά σημαντικά θέματα να τελειώσω αλλά και να αρχίσω!
Πρώτα απ'όλα πρέπει να φύγω Κωνσταντινούπολη για να πάρω το δεύτερο πτυχίο μου στην Τουρκική γλώσσα και διαβάζω όλο αυτό τον καιρό συστηματικά μπας και πάρω καλό βαθμό! Έπρεπε να οργανώσω το ταξίδι μου, επειδή θα έχω παρέα μαζί μου και όπως καταλαβαίνετε έπρεπε να βγάλω το πρόγραμμα της εκδρομής! Έμειναn ακόμη 3 μέρες και μετά güle güle ! :)
΄Επειτα είχαμε τα καρναβάλια στην Ξάνθη....Που μυαλό για γράψιμο και blogging με τόσο χορό και ποτό??? Για ελάτε στη θέση μου?  Μετά η Καθαρά Δευτέρα...εκεί να δείτε..και μετά μέχρι να συνέλθω για να αρχίσω διάβασμα μου πήρε πολύ χρόνο και ύπνο! :)
" Ήταν πολλά τα κρασιά Άρη!!! " hahaha! 
 

Όμως τώρα είμαι πίσω...Stay tunned γιατί έρχονται κάμποσες αναρτήσεις!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου