Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Beauty Greece in Thessaloniki - Macedonia 2015

 Intro :
Back from Beauty Conference !

Μια εκπληκτική έκθεση έλαβε τέλος σήμερα και όλες οι beauty guruZ την απόλαυσαν δεόντος! Χρώματα ,σχέδια , εταιρίες , αισθητικοί , makeup arists , nail artists και κομμωτές έδωσαν το βροντερό παρών στην πιο πολύχρωμη έκθεση του καλοκαιριού .
Φυσικά μιλάω για την Beauty Greece που διοργανώνεται κάθε χρόνο τόσο σε Αθήνα όσο και σε Θεσσαλονίκη!  Εμείς φτάσαμε μέχρι Σαλόνικα! Ποιο κάτω δεν έλεγε γιατί έπαιζαν πολλά διόδια και ήθελα ολόκληρο μηνιάτικο  για να σηκωθεί η μπάρα . Το καλό της υπόθεσης ήταν ότι δεν ήμουν μόνη μου...είχα την πιο αγαπημένη φιλενάδα μαζί μου! Τον άνθρωπο που του χρωστάω πολλά...την JoyKor ( έτσι θα την βρείτε στο fb , instagram ...ktl ). Είναι η top nail artist της Λάρισας , συνεργάζεται με την CDN και την ibd , είναι φαίνομενο στον τομέα αισθητικής ! Επίσης , επειδή έχει καλλιτεχνική φλέβα και δε το κρύβομε άλλωστε "βεβαίως-βεβαίως" ,   φτιάχνει θεϊκά , γουστουριόζικα , απίστευτα χειρποποίητα κοσμήματα και σανδάλια/παντόφλες . Μπορείτε να τη ρωτήσετε για τιμές και σχέδια! Βασικά ό,τι της δείξετε και θέλετε το φτιάχνει !  Trust me , she is the BEST! 
PS : Είναι μέλος στη Φιλοζωϊκης Λάρισα και διοργανώνει διάφορα bazaar κοσμημάτων ανα τακτικά χρονικά διαστήματα! Follow her ! 

Let's get it started : 

Η πρώτη μου στάση ήταν στον πάγκο της Cuccio όπου αγόρασα το φοβερό body butter (αλλά και για hand&feet) με βασιλικό και σίτρο(που είναι η αγαπημένη μου μυρωδιά) , το cleanser #6 αλλά και το νέο σετ Match Makers  " Star is born 6146-L " (Λέτε να είναι σημάδι ? ). Αφού χαζεύαμε για πολύ ώρα στους διαδρόμους , το μάτι μου έπεσε πανω στο θεϊκό κοραλί χρώμα και στην εταιρία China Glaze - Gelaze  . Είναι η σειρά για τα ημιμόνιμα βερνίκια της China Glaze με μια τεράστια γκάμα από φοβερά χρώματα που μόλις τα αντικρύσεις θέλεις να τα αποκτήσεις όλαααα! Δεν άντεξα όπως καταλαβαίνετε και αγόρασα το χρώμα " flip flop fantasy 81681 " . Το καλό με αυτά τα ημιμόνιμα είναι ότι δε χρειάζονται βάση και έπειτα το χρώμα γιατί απλά είναι νέας τεχνολογίας και συμπεριλαμβάνεται η βάση μαζί με το βερνίκι. Αρκεί να χρησιμοποιήσετε το top της ίδιας εταιρίας-σειράς για να έχετε αποτελέσμα σε διάρκεια και χρώμα. Αυτό με ιντριγκαδόρισε να σας πω την αλήθεια και λέω " οκ θα το πάρω να δω αν ισχύει ! " . Έπειτα περάσαμε από την εταιρία Peggy Sage  που τη θεωρώ μια από την κορυφαίες στο είδος της , κάναμε για τα καλά μια στάση για να δούμε τι νέο κυκλοφορεί και χαζεύαμε με την τεράστια γκάμα που έχει για κάθε τρελαμένο με την φροντίδα νυχιών. Το αγαπημένο μου προϊον πάντως από την PG είναι το "Τips Off" . Είναι το πιο τέλειο-γαμάτο-θεϊκό Soak off για ημιμόνιμα , ακρυλικά και tips . Hands On ! Δεν έχω λόγια ! Όλα βγαίνουν με τη μια! Αξίζει όλα τα λεφτά!  Και τελειώνω με την φροντίδα των μαλλιών μου που δε θα μπορούσα άλλωστε να ξεχάσω...Μια τέρμαααααα ενυδατική μάσκα σε  Βig Size με Argan Oil από την Bioshev και το "Μετάξι " από την Lorvenn . Παλιό αγαπημένο προϊον από τα μαθητικά μου χρόνια! Έτσι έκλεισα τον πρώτο κύκλο της έκθεσης και τον ξανά- άνοιξα στα Fridays  για μια καλή μάσα με την παρέα μου ! Στη Θεσσαλονίκη ήμουν , τι θέλατε να κάνω ???χαχαχα  :) 



1 σχόλιο: