Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

* Best Mascaras *

Intro : 
Το πιο πολυαναμενόμενο post από πολλούς "mascara-ψυχάκηδες" μόλις αναρτήθηκε ! Περίμενα πάρα πολύ καιρό για το συγκεκριμένο post για τον εξής  χρονοβόρο και  σπάταλο λόγο : Έπρεπε να δοκιμάσω ό,τι κυκλοφορεί και να σπαταλήσω του κόσμου τα λεφτά για όλες τις mascaras που υπάρχουν τουλάχιστον στην Ελλάδα,  για να μπορέσω να καταλήξω στις πιο αγαπημένες μου με βάση πάντα αυτό που ζητάω για τις δικές μου βλεφαρίδες .  Βέβαια όσες mascaras δεν υπήρχαν στην Ελλάδα τις έκανα παραγγελία μέσω internet από γνωστά beauty sites .Το άρθρο είναι καθαρά προσωπικό και το ΞΑΝΑΤΟΝΙΖΩ είναι για τις δικές μου " non-exist βλεφαρίδες " ! Τι εννοώ με αυτό ? Ότι δεν έχω full βλεφαρίδες , χρειάζεται μικροσκόπιο για να τις δεις! Και δε αυτό που λέμε  "bottom lashes " η επιστήμη στην περίπτωσή μου σηκώνει τα χέρια ψηλά ! Δε βάζω ποτέ mascara στις κάτω βλεφαρίδες γιατί απλά , ειλικρινά , δεν έχω ! Αφήστε που εχω και " ντιπ για ντιπ " μικρά μάτια !  Έτσι , έφτιαξα το ρεζουμέ μου σε αυτό που αποκαλούμε μάσκαρες και περιμένω τα δικά σας σχόλια αλλά και τις δικές σας αγαπημένες μάσκαρες ! 


Έχουμε και λέμε : 

΅Μια παροιμία λέει : " Κάθε βλεφαρίδα θέλει το μάστορά της " (χαχαχα). Έτσι , τα μεγάλα brand της παγκόσμιας βιομηχανίας των καλλυντικών δημιούργησαν διαφορετικά είδη στα βουρτσάκια των mascaras για τις διάφορες ανάγκες  μας . Πολλές ζητάνε full lashes , μήκος , ένταση στο βλέμμα , extra-black χρώμα και άλλες τεράστιο όγκο . Don't worry... έχουμε καλύψει όλη την γκάμα των απαιτήσεων ! Κάθε βουρτσάκι είναι για κάποιο συγκεκριμένο λόγο ! Πριν πάτε να αγοράσετε κάποια mascara σκεφτείτε πρώτα τι ζητάτε από αυτό το προϊον πχ να είναι  κλασική ή να είναι αδιάβροχη αλλά και το πιο βασικό τι αποτέλεσμα θέλετε να έχετε ! Προσοχή πολύ γιατί οι περισσότερες που δουλεύουν στα καταστήμα θα σας πουλήσουν κάτι από το οποίο παίρνουν ποσοστά !
 

 


Let's get it started :


Το ξέρω πως είναι πολλές , κάποιες πανάκριβες αλλά και κάποιες drugstore για τα high end δεδομένα αλλά για εμένα είναι οι top ! Αρχίζω λέγοντας πως οι καλύτερες αδιάβροχες μάσκαρες είναι από την Makeup Forever που την θεωρώ απίστευτη σε ό,τι έχει σχέση με τη λέξη "Αδιάβροχο " , έπειτα η MAC και μετά η Estee Lauder . Συνεχίζω με την πολύ ακριβή αλλά φοβερή "DiorShow " by Dior και τις "Long Wear και την Smokey Eye " από την Bobbi Brown . Επίσης , από την Shiseido η  " Perfect Mascara FullDefinition " η οποία δίνει όγκο, μήκος και τέλειο διαχωρισμό στις βλεφαρίδες . Και κλείνω την απαρτία των High End από την YSL την  " Βaby Doll " !
Από την άλλη πλευρά στις drustore αγαπώ την εταιρία " eyeko "  , ειλικρινά πρέπει να τις δοκιμάσετε όλες , από την L'oreal την "Οriginal Voluminous mascara " και την νέα γουστουριόζικη μάσκαρα από την Maybelline "Lash Sensational" . 
 Η τελείως αγαπημένη μου είναι η "Play Extented Gigablack Mascara"από την ΜΑC! ( Τι πρωτότυπο για εμένα!!!) 
Σε μερικές από εσάς μπορεί οι περισσότερες να μην κάνουν "δουλειά"  και να είναι απλά ένα "τζάμπα τα χρήματα του" προϊον αλλά σε εμένα λειτουργούν !

Ps : Δεν ξεχνάμε ποτέ ότι η διάρκεια ζωής μιας mascara είναι από 3 εως 6 μήνες ! 
Οπως έχετε δει δεν έχω καθόλου την εταιρία Clinique γιατί απλά έχω θέμα αλλεργίας σε ένα συστατικό της ! Είναι αλήθεια,παίζει να είμαι και η μοναδική στον κόσμο,  αλλά με το που πάω να δοκιμάσω αρχίζω να δακρύζω ,κοκκινίζουν τα μάτια μου και με ποιάνει φαγούρα !  :)


Don't forget : 

Για να πετύχετε τις απόλυτες βλεφαρίδες , δε ξεχνάτε ποτέ τον eyelash Curler ! Πρώτα ο curler και μετά απλώνουμε τη mascara !!!
Oι 3 top για εμένα είναι από Shu Uemura , Tarte και Eyeko !




Φοβερές και οικονομικές μάσκαρες μπορείτε να βρείτε από διάφορες εταιρίες όπως Tarte , Avon , Revlon , Bare Minerals , Covergirl , Seventeen , Smashbox ,Radiant , Flormar , Rimmel και Tommy G . Η Seventeen έχει τις πιο θεϊκες μάσκαρες με χρώμα ! Top !




In the End :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου